Som-hi amb una altra tongada de galetes, aquesta vegada fetes amb maduixes dessecades que els aporta una aroma i un gust inmillorable.
Seguirem fugint del tòpic de les xocolates, de moment ho vaig aconseguint!
Ingredients: (16 galetes aprox)
- 100 gr de margarina en pomada
- 175 gr de sucre
- 1 ou i el rovell d'un altre
- 50 ml de llet
- 300 gr de farina
- 1 culleradeta de llevadura
- 2 culleradetes d'emulsionant de vainilla
- 100 gr de maduixes dessecades
- 100 gr de sucre llustre
- 2 cullerades d'aigua
Dins un bol batem la mantega amb el sucre, seguidament anem incorporant l'ou i el rovell i remenem amb l'ajuda d'unes varilles fins que s'hagin integrat bé.
Mesclem la farina amb la llevadura i l'anem afegint en dues tandes al nostre bol. Per últim incorporem la llet i l'emulsionant de vainilla que també pot ser en essència.
Quan haguem aconseguit una massa compacta però manipulable amb les mans, en una taula picarem les maduixes dessecades i les abocarem dins el bol.
Amb les mans humitejades en fem boletes i les aplanarem lleugerament. Podem col·locar uns trossos de maduixes pel damunt per acabar de decorar.
Enfornem uns 15-20 min a 180º, o fins que veiem que han quedat lleugerament daurades pels voltants.
Per realitzar l'icing només haurem d'incorporar el sucre llustre dins un bol i afegir poqueta aigua, en aquest cas aproximadament 2 cullerades. Quan ens hagi quedat una massa espessa i blanca ja la tindrem a punt, sinó es tractarà d'anar corretgint amb el sucre o bé amb l'aigua.
Aboquem l'icing dins una màniga pastissera petita o una bossa de plàstic petita. En tallem la punta fent un forat molt petit i les anem decorant pel damunt.
Deixem refredar i assecar, i ja les podrem conservar.
Bon profit!
















