Des de fa setmanes que la cuina és plena de taronges, i a mesura que en gasto en van apareixent més....Evidentment per aquest diumenge havia de preparar alguna cosa dolça, diferent i que fés una mica de festa. Es tracta d'una copa en tres tonalitats, la primera de crema de taronja, la segona en forma de mousse i la última amb un xic de nata muntada.
Ingredients per la crema de taronja:
- 4 taronges en suc
- 2 rovells d'ou
- 75 gr de sucre
- 20 gr de maizena
Primer posem a escalfar el suc de taronja. De mentres mesclem els rovells d'ou amb el sucre i una mica de suc de taronja. Afegim la mescla al cassó i remenem.
Quan començi a escalfar-se afegim la maizena dissolta en una mica de suc i remenem sense parar. Un cop s'espesseixi apartem del foc i deixem refredar.
Ingredients per la mousse de taronja:
- 200 ml de nata líquida per muntar
- 50 gr de sucre
- 1/2 de la preparació de la crema de taronja
Muntem la nata amb el sucre. Un cop ben muntat en retirem una mica dins una màniga pastissera per decorar la copa. L'altre l'afegim a la crema i ho muntem tot plegat amb compte. Reservem a la nevera perquè agafi cos.
Per muntar la copa agafarem uns galeta integral per cada copa i l'esmicolarem a la base. Afegim un parell de cullerades de crema i pel damunt ho cobrim amb la nostra mousse. Acabem amb una mica de nata muntada i decorem al gust. BO-BONIC I BARAT.
Bon profit!






















