dimecres, 2 de juny del 2010

Pit de pollastre farcit


Ingredients pel pit de pollastre:

- 1 pit de pollastre
- 5 fulles d'espinacs
- 2 talls de formatge
- Sal i pebre
- oli

Primer de tot netegem el pollastre, li treiem la pell i els ossos. L'obrim per la meitat i el salpebrem.

Després el col·loquem sobre paper film, i hi possem els talls de formatge (Jo vaig optar per l'emmental), i seguidament les fulles d'espinacs a sobre.


Enrrotllem el pit de pollastre amb l'ajuda del paper film i li donem forma de cilindre. Ho acabem girant les puntes com si fós un caramel i ho guardem a la nevera mínim 4 hores.


Finalment ho possem a coure al forn amb un raig d'oli, i en 10 minuts amb el forn calent ja la tindrem a punt. També es pot coure a la paella amb un arrebossat d'ou i farina, però sincerament jo no ho vaig fer perquè em vaig quedar sense farina.

Ho podem acompanyar d'una salsa de xampinyons que lliga molt amb el pollastre.

Ingredients per la salsa de xampinyons:

- 100 gr de xampinyons llaminats
- 3 escalonyes o mitja ceba petita
- sal i pebre
- alfàbrega
- 200 ml de nata líquida

Possem a sofregir les escalonyes, i hi afegim els xampinyons. Salpebrem i hi tirem un toc d'alfàbrega seca. Afegim la nata líquida i deixem que redueixi uns 10 min, i ja la tindrem a punt per servir.

NOTA: Aquest pit de pollastre també queda molt bé farcit d'espàrrecs verds i formatge.



5 comentaris:

  1. No he farcit mai el pollastre amb espinacs... però sí amb espàrrecs i queda molt bo ;)
    La salsa de xampinyons també ha de ser boníssima!

    ResponElimina
  2. Quina recepta més original, amb els espinacs i la salseta de xampinyons, aquest pollastre ha de ser tan bo...

    ResponElimina
  3. M'agrada de fet el formatge a la cuina dona un bon toc a tot.

    ResponElimina
  4. Ostres quin rotllet de pollastre i espinacs més bo, pensem que és una genial idea!! Mils de petons, reina.

    ResponElimina
  5. Molt original! ho provaré segur!!
    Petonets

    ResponElimina