Venen de gust unes galetes Oreo cassolanes?
Les vaig veure fa molt de temps al bloc Mi dulce tentación i les vaig apuntar a l'acte! He canviat una mica el tipus d'ingredients de la massa de galetes i he modificat el farcit de crema de mantega per un frosting de formatge que m'ha cridat més l'atenció, suposo que perquè tinc manies amb la crema de mantega, però cadascú ho pot fer com vulgui, inclús amb una crema Nutella pels més xocoaddictes.
El resultat és magnífic, unes galetes vistoses i cridaneres, fàcils de fer i sobretot molt més lleugeres i menys addictives que les comprades.
Ingredients: (unes 25 unitats)
- 180 gr de farina
- 90 gr de xocolata negra
- 1/2 culleradeta de llevadura
- 70 gr de margarina
- 100 gr de sucre morè
- 1 ou
- Frosting de formatge de "Duncan Hines",
el podeu trobar a Mylovelyfood onlie fresh shop
En un cassó posem a fondre la xocolata amb la mantega, i un cop desfeta la retirem del foc i deixem refredar una mica. Dins un bol barrejem l'ou amb el sucre, i seguidament hi afegim la xocolata desfeta tèbia.
Ara incorporem la farina juntament amb la mitja culleradeta de llevadura fins obtenir una massa compacta.
Estirem la bola al damunt de paper sulfuritzat, i amb l'ajuda d'un tros de paper film i un corró estirem la massa i en treiem galetes fent servir un tallapastes rodó petit, o com cadascú prefereixi. En el meu cas vaig escollir un tallapastes cilíndric d'uns 4-5 cm de diàmetre.
Les anem col·locant al damunt d'una safata amb paper sulfuritzat i enfornem les galetes durant uns 10 min a 180º.
Les deixem refredar damunt una reixeta. Untem la meitat de les galetes amb una mica de frosting de formatge preparat o cassolà, en el que només haurem de mesclar una mica de formatge cremós amb la quantitat de sucre al gust. Tapem amb l'altre galeta i les podem conservar dins una caixa hermètica.
Bon profit!
















