divendres, 13 de gener del 2012

Mango amb salsa de iogurt i xocolata blanca




































Una recepta extreta del llibre del Ferran Adrià que també m'han dut els Reis! Ben senzilla, sana i sobretot divertida.

Ingredients: (per 2 persones)
- 1 mango madur
- 125 gr de iogurt natural
- 20 gr de sucre
- 50 gr de xocolata blanca
- 1 cullerada d'aigua
- Ametlla o qualsevol fruit sec caramel·litzat

Pelem el mango, li treiem l'os i seguidament tallem la carn tot fent grills. Anem col·locant el mango a un plat o plata.

Ara posem la xocolata dins un bol amb una cullerada d'aigua. Ho tapem amb paper film i ho posem a fondre al microones uns 30 segons. Un cop fos treiem el paper film amb compte i ho barrejem fins que quedi ben homogeni.

En un altre bol incorporem el iogurt, el sucre i la xocolata blanca. Ho mesclem amb vigorositat fins obtenir una cremeta. L'aboquem pel damunt de la fruita i finalment decorem amb una mica de fruits secs caramel·litzats.

Conservem dins la nevera fins el moment de servir.

Bon profit!

16 comentaris:

  1. Ai que bo! El qeu jo he provat és el mango amb iogurt, més senzil, perquè el mango m'encanta. PErò amb els fruits secs caramelitzats i la xocolata m'has captivat! Petons

    ResponElimina
  2. Me gustan mucho los colores de este plato, y las diversas texturas. Que rico es el mango! Bss

    ResponElimina
  3. se d'un que si li faig aquestes postres em fa la ola!!! ;P apuntada. Petonets

    ResponElimina
  4. Si que és ben bona i senzilla. M'agrada tot el que porta així que haurem de probar-la ja!
    Petons

    ResponElimina
  5. Quin regalet de Reis! M'agraden aquestes postres!La cremeta deu estar molt bona també

    ResponElimina
  6. Una idea molt bona. A mi els Reis tambe m'han portat cosetes gastronomiques.....
    Petonets.

    ResponElimina
  7. aquesta salsa la trobo deliciosa!!! petonets

    ResponElimina
  8. Vés fent vés fent...A mi no m´han portat cap coseta gastronòmica...:-C

    ResponElimina
  9. Ets la segona que conec a qui han regalat aquest llibre. Tinc moltes ganes de veure'l, totes les receptes són sanes i ideals per fer a casa, com aquestes postres tan bones d'avui.

    ResponElimina
  10. Que delicia, el mango me encanta y cada día es más fácil conseguirlo.
    Estupenda receta!, besos.

    ResponElimina
  11. Desprès de veure aquest postra, tindre que demanar aquest llibre pel meu aniversari, molt bona la recepta
    Petons

    ResponElimina
  12. Quina bona combinació! M'encanta el mango... I amb iogurt i xocolata ja, ni et conto! Haha!
    Molts petonets!

    ResponElimina
  13. Que fàcil i que bona aquesta recepta!I queda molt vistosa.
    Petons

    ResponElimina
  14. Me encanta esta receta y tu blog!!!

    Un beso!!!

    ResponElimina
  15. Quina bona pinta que té! M´agrada molt la xocolata blanca! :)

    ResponElimina
  16. Jo tambe he fet aquestes postres a casa i ens agradat molt.
    una salutacio

    ResponElimina